31. 1. 2015.

PITA NA DRUGACIJI NACIN




Svaki put sve bolje i bolje
- 2 jaja + 3 belanca
- 2 pune kasike sitnog sira
- 150gr seckanog barenog dimljenog mesa
- 1 1/2 kasika mekinje
- 1/4 kasikice praska za pecivo
- 210C/25'



Ne, nisam zaboravila da zapisem so, nego ja imam problem kad unosim so, pa ga uvek izbegavam gde ogd mogu. danas sam mogla, jer je meso bilo posoljeno, a meni je to bilo dovoljno.

Belanca sam ulupala u cvrst sneg, ali bas skroz cvrst sneg. Sir sam samo sa viljuskom izmrvila i pomesala sa zumancima. Smanjila mikser na srednju brzinu i polako dodavala sir i zumanca. Tada sam jos smanjila za jedan broj i ubacila mekinje sa p.z.p. i iseckano meso. Sve pazljivo izrucila u tepsiju i pekla u prethodno zagrejanoj rerni.

p.s.danas sam imala srece, rerna je pekla i dole i gore


Нема коментара:

Постави коментар