12. 12. 2014.

RED FIFE BREAD za Jelenu



Ovaj hleb sam veceras ispekla za moju drugaricu Jelenu, da joj pomognem u ostvarenju njenih ciljeva. Razmisljala sam koje bi brasno bilo najbolje da upotrebim, a da se njoj hleb dopadne, s obzirom da ce ga prvi put spremati i naravno probati. Odlucila sam se za red fife brasno jer je ono idealno bas za hleb i peciva zbog svog visokog glutenskog sadrzaja. U kombinaciji sa psylium dostize svoj vazdusast izgled, mekocu i prefinjen ukus.

Red fife se smatra najstarijom sortom psenice u Kanadi. Doneta je i posejana 1842. godine. Dugi niz godina je ova sorta padala u zaborav, ali u poslednje vreme postala je veoma popularna kod pekarskih zanatlija bas zbog svog izuzetnog ukusa i visokog glutenskog sadrzaja. 




Napravila sam jedan manji hleb, da bi Jelena znala tacan sastav

- 250gr brasna
- 2 kasike psylium
- 30ml maslinovog ulja
- so himalajska
- 50ml suncokret seme isprzeno (ne mora)
- 300ml vode
- kasikicu praska za pecivo (pzp)
- chia semenke samlevene za posipanje ( ne mora)

Rernu sam ukljucila na 210C jer sam pekla u silikonski kalup. Prvo sam pomesala suve sastojke, zatim dodala ulje i vodu. Izmesala sam i odmah usula u silikonsku posudu koju sam iz predostroznosti da se ne bi testo zalepilo prilikom pecenja, namazala malo uljem i posula testo odozgo sa chia samlevenim semenkama. Peklo se 30 minuta, ali svakako vi morate proveriti cackalicom da li se ispeklo u sredinu.

Mogu samo da vam kazem da sam odusevljena i prezadovoljna i verujem da ce se i Jeleni i njenim devojcicama dopasti. 



Нема коментара:

Постави коментар