21. 12. 2014.

EAT ME KREKERI



Moje igrarije su otpocele. Konacno pravi pecat da uzme stvar u svoje ruke. Za sada ce ovo samo da bude igranje kroz razna eksperimentisanja, ali volela bi da pronadjem puno novih ukusa od slanog do slatkog. Ovaj danasnji je slan i spreman je da momci doruckuju sutra. Nisam mogla da docekam da ih ne uslikam, a ovde je sada noc, pa fotke bas i nisu po mom ukusu. Ali nema veze, bice jos fotki, pa cu ih posle zameniti.


Ovo veceras je bilo ispitivanje terena. Nista ne znam o ovom testu ali logikom razuma, znam da tetsto treba da bude malo masnije da bi se oformio pecat. Radila sam ga kao kuglice, pa sam ih sa pecetom pritiskala. Prvo sam to radila na razvaljano testo pa sa casom vadila, ali nije mi se dopalo bas zato sto je sve bilo jednakih linija kao da su iz prodavnice. Zato sam se prebacila na ono imitiranje pravog zigosanja paketa na postu. Uspelo je i zadovoljna sam, ali ne znaci da vec sutra necu neku drugu varijantu uraditi. Pokusacu da prepricam kako sam napravila testo, jer nisam nista merila.


Ovde se puter pakuje u kutiji sa 4 zasebna. Jedan je tezine 112gr. Stavila sam ceo. Posto ce se puter sjediniti sa brasnom i nece biti masno testo, ubacila sam 50ml maslinovog ulja sa aromom paprike. Na tu kolicinu stavila sam jedno jaje, ali sam htela da se oseti i sir dok se gricka, pa sam ubacila 70gr rikote (toliko sam imala). Posolila po nahodjenju i posula malo samlevenog ruzmarina, jer ja ga obozavam. Imala sam malo (za dve pune kasike) red fife brasno (moze bilo koje drugo dozvoljeno brasno) , pa sam njega ubacila, a dalje sam nastavila da mesim sa integralnim brasnom koje sam prethodno prosijala (prosijala sam da mi ljuspice ne pojvare isgled keksica zbog pecata). Testo se jako lepo mesi jer je masnije i ne lepi se uopste za ruke. Kada sam ga zamesila gustine kao plastelin, poklopila sam ga cinijom i ostavila da malo "odmori". Posle 1/2h sam ga opet malo mesila i moje su igrarije pocele. Kao sto sam na pocetku vec napisala, pravila sam kuglice, velicine oraha i pecatom pritiskala kuglu dok se sa strane nije videlo testo. Polako sam ga skidala sa pecata i redjala na tepsiju. Pekla sam u zadrejanu rernu na 200C/20'  Vi ipak proverite koliko to traje u vasoj rerni, jer je bitno da ne zagoru, a mogu malo i okolo da dobiju tamniju boju. Ja sam bila nocas baksuz jer moja rerna nije pekla gore, ali to je uobicajen problem kod sviju nas u zgradi sa rernama, pa mi se vise ne da nervirati oko toga, vec posle pri kraju okrenem na gril da bar malo dobije boju.





Dorucak je bio ukusan, jer su krekeri bili preukusni. Iznenadila sam samu sebe 

- krekeri
- kefir sa chia semenkama
- humus sa pecenom paprikom
- paradajz
- malo crne maslinke

Opet bez mesa, ali tu je kefir i humus 




Нема коментара:

Постави коментар