14. 9. 2014.

MUSAKA SA ZUKINIMA


- 4 zukina (tikvice male)
- 700gr mleveno meso pilece
- 1 veca glavica ljubicastog luka
- 3 cena belog luka
- 150ml belanca (4 belanca)
- so , biber, zacini po zelji



U ovom sastavu moze biti rucak ili vecera. Ako bi ovo neko spremao bas za rucak, onda moze da se ubaci i paradajz na kockice i da ima prilog zelenu salatu. Meni je bio rucak, a prilog je bio moj ajvar.Luk ljubicasti ocistiti i iseci na sitne kockice i staviti na malo vode da se dinsta posoljeno. Kada je luk skroz izdinstan ubaciti meso i sve zacine po zelji. Kod mene je zacinjeno sa so, biber, crni i beli luk u prahu, kasika przenog crnog luka, kurkuma.Zukine rendati na krupno. Teflon tepsiju sam malo naspricala sa uljem i po dnu poredjala pola kolicine zukina. Malo pritisla dlanovima i preko toga rasporedila dinstano meso, i preko zavrsila sa ostatkom zukina i sve lepo pritisla blago sa dlanovima. Preko zukina sam polila sa belancima u koja sam blago umutila beli luk na sitno rendan. Pekla sam na 250C/30' Vi obavezno proverite kada je peceno jer nisu sve rerne iste. Tecnost od zukina i belanaca su bili sasvim dovoljni da musaka ostane socna 
 

Нема коментара:

Постави коментар