15. 9. 2014.

KINOA HLEBIC SA SPANACEM



Odmah pre svega da ne obeshrabrim one koji nemaju ovaj aparat, da ih obradujem da se ovaj hleb može peći kao i sve hlebove što pečete. Možete da ih pečete i kao mafine, a i kao lepinje. Svi poznajete svoje rerne i pecite kao što ste već navikli.

Obecala sam vam danas detaljne mere za hlebice iz aparata za "kejk pops". Ali za jucerasnji hlebic ostaje onako kako je vec napisano, jer ja ne bi bila ja ako ne bi uradila drugaciji recept. Danas je ovo sasvim neki drugi recept od sasvim nekog drugog hlebica. Smislila sam da za drucak imam kiselo mleko, pa sam tako i u tom pravcu spremala hlebice. Ko voli kinou obradovace se receptu danasnjem.



- 80gr brasna kinoa (quinoa)
- 20gr integralnog brasna
- 25gr spanaca
- 25gr crne maslinke 
- 20gr putera
- 130ml vode
- 5gr soli himalajske
- 3gr p.z.p.

Ove mere su tacno samo za ovu kombinaciju. Posebno naglasavam zbog vode i brasna. Svako brasno ima svoju moc upijanja, tako da ne vazi ova kolicina vode za bilo koje brasno. 




Spanac moze da bude iz zamrzivaca ili svez. Ja kupujem iseckan smrznut u malim kolutima koji imaju tezinu 20gr. Ako koristite svez spanac, vi ga iseckajte sitno. Crne maslinke koje ja kupujem su pasterizovane i nisu u slanoj vodi. Ako vi koristite iz salamure onda ne bi trebalo da solite testo uopste. Ja ih kupujem iseckane na tanke kolutice, tako da ih samo jos malo dodatno iseckam. 

Sve sastojke usuti u ciniju i dobro izmesati. Kolicina je tacno dovoljna za 12 loptica. Da vas ne bi vase brasno "prevarilo" pa da bude retko ili gusto, trebalo bi da dobijete gustinu istu kao za projice ili kao za knedle za paprikas. Dok pripremate smesu ukljucite aparat da se zagreje. kada se iskljuci kontrolna lampica mozete da rasporedite testo u poluloptice. Da bi vam islo brzo i lako, kasikicu kojom cete vaditi testo obavezno svaki put pokvasite u casu sa vodom. Tako vlaznom kasikicom vec oblikujte nekakvu kuglicu i ubacite u poluloptu. Vi morate vesto rasporediti masu na 12 jednakih delova. Sve to radite brzo jer testo od toplote aparata momentalno pocinje da raste. Neka vas ne zbuni sto je kolicina testa veca od polulopte jer tako treba da bi se dobila loptica prilikom pecenja. Ako nema dovoljno testa onda gornja strana ostane polupecena, a donja hoce da postane tamno braon. Kada ste rasporediti testo, poklopite gornju stranu aparata i ne otvarajte narednih 2'. Gotove se kada se dobije lepa boja pecene korice.


Meni je ovo bio dorucak uz dodatak humusa i kiselog mleka sa mlevenim lanom.





Нема коментара:

Постави коментар