23. 9. 2014.

BOK CHOY KAO SALATA



Jedan od glavnih razloga zasto ja toliko volim bok choy je, jer  lako se vari i ne stvara gasove, sadrži dosta vitamina C, koji štiti od prehlade, sadrži betakaroten koji je dobar za vid i imunitet, bogat je kalijumom koji je važan za mišiće, nerve i srce ali i za probavu. Obozavam blitvu i nasla sam veliku slicnost po okusu sa ove dve biljke. U prodavnicama ima bezbroj vrsta bok choy ali meni je ova najdraza i psle svih isprobanih, ja sam se zadrzava na ovu vrstu.


Brza i jednostavna priprema. Obarim je u posoljeoj vodi da dobije jestiv ukus. Brzo se skuva, vec posle par minuta moze da se procedi. Kada se prohladi zacinim je maslinovim ulje, sokom od limuna i vrlo malo belog luka naribam, tek da se dobije smek, jer ja imam problem pa ne mogu bas mnogo belog luka da koristim, ali mi nedostaje njegova aromna. 

Kupim vecu kolicinu, obarim, zacinim i odlozim u posudu sa poklopcem, drzim u frizideru i koristim kao salatu ili kao prilog. Mozete da je koristite u sva tri obroka.



2 коментара:

  1. Hvala Jadranka na ovom receptu, obozavam blitvu :-) Nekada sam je I gajila kada sam imala uslova I bila je veoma lepa da sam I sarmice pravila od njenih listova !!!

    ОдговориИзбриши