11. 8. 2014.

POTAZ OD ARTICOKE


Mnogi ce reci "Ja ne volim articoku, niti bilo sta od nje". Sto se mene tice, ja je volim i kad pomislim na nju, ne mogu da se odlucim sta bi tog dana spremila od nje. Danas je bilo lako i jednostavno jer sam nasla u prodavnici articoke bas kakve meni odgovaraju. Ocistila sam ih i upotrebila belu sredinu. Stavila da se obari u zacinjenoj vodi. Nisam puno vode usula, samo tek toliko da ogreznu komadici articoke. Inace, kad barim povrce, volim odmah da ga zacinim jer onda bude mnogo ukusnije. Neke vrste povrca posle kuvanja ne mogu nikako da dobiju ukus zacina, iz tog razloga , ja ih obavezno zacinim prilikom kuvanja. Kada su se obarile, ubacila sam ih u blender ali sam vodu sacuvala, da bi je polako dodavala u blender, dok ne dobijem zeljenu gustinu. Dok su se barile ubacila sam so, crni i beli luk u prahu. Kada sam ih blendala dodala sam jos pola kasikice kurkume i sok od limuna da dobije samo kiselkast ukus. 



Нема коментара:

Постави коментар