25. 2. 2018.

PIRE I BROKOLI


Pošto sam veliki ljubitelj ikeinih "Potato&broccoli cakes", koje ja zovem ćufte od pirea i brokuli, odlučila sam da se pozabavim njima i da ih počnem sama praviti jer su toliko jednostavne i obične.

Eksperimentom sam zadovoljna, ukus mi je čak i lepši, jer sam mogla da se približim našem ukusu, pošto oni moraju malo da štede na začinjenosti kako bi udovoljili svačiji ukus i da potrošači mogu sami sebi da dodaju još svog omiljenog začina.

- nekoliko krompira
- cvetovi brokuli
- 3 jaja
- so, biber
- lišće peršina
- ulje
- crni i beli luk u prahu
- 1 crni luk

Ako bi ovo bio doručak, onda može buter umesto ulja.



I ovog puta zavisi koliko vam je potrebno, toliko ćete i praviti. Ovde ima 8 jer i u  kalupu je bilo toliko mesta. Deca sebi uzmu po 3, a ja sebi uzmem 2 i to je to. 

Krompire dobro oprati i sa ljuskom skuvati. Skuvane i prohlađene oljuštiti i ubaciti u činiju i viljuškom izgnječiti ali ne nešto preterano, samo da se pretvore u pire. U to dodati brokuli, fin, mlad, zlen, svež, poskidati mu nožem cvetove a stabljike i koren sačuvati za čorbicu, čušpajz ili čak može i u salatu, podseća na koren kupusa. Dalje nastaviti dodavati jaja, so, biber, crni i beli luk u prahu. Takođe dodati prethodno dobro izdinstan crni luk na sitne kockice i posoljen. To ulje u kojem se dinstao crni luk će biti dovoljno masnoće.

Sve to fino kada izmešate dobićete konpaktnu masu koja još ne bi mogla sama da se održi ako bi od nje napravili valjak. Ali sada ćemo da ih rasporedimo u silikonske kalupe. Odozgo namazati sa žumacem i možete posuti sa susamom. Ja sam počela da posipam pa sam se predomislila, ipak sam na kraju želelea da budu bez posipanja. 

Pekla sam ih u zagrejanoj rerni na 200C ali je to trajalo baš dugo, sigurno je bilo 40 minuta dok se nije svugde pojavila fina boja. Malo sam ih ostavila da se prohlade, pa sam ih polako uz pomoć špatule izvadila.

Da nije bilo planirano za hrono, posula bih odozgo narendanog sira ali eto taj deo ide u neki drugi recept.



Нема коментара:

Постави коментар