13.09.2014.

HRONO TORTA



Najvise mi se doapada kod ove torte sto moze da se jede i u restrikciji kao slatki zalogaji posle slanog dorucka. U njoj nema nista sto nije dozvoljeno u restrikciji.

materijal za koru:
 - 2dl belanca
- 1 p.z.p.
- samleveni bademi
- 50gr intergralnog brasna

Ja ne koristim zumanca, pa kupujem belanca u tetrapaku. Kome nije bitno , neka upotrebi 2dl jaja. Ulupala sam mikserom belanca, i spatulom polako mesala brasno, p.z.p. i dodavala po jednu kasiku mlevenih badema dok nisam dobila masu koja spada sa spatule isto kao patispanj. Razlila sam po tepsiji preko papira i pekla na 180C dok nije dobilo zlatnu boju i dok se nije lepilo za cackalicu. Prevrnula sam na drugu tepsiju i skinula papir. Kada se kora ohladila prohladila sam je i filovala sam je sa ovim jednostavnim i predivnim filom.

materijal za rogacolada fil:
-200gr putera
-12 supenih kasika rogac brasna
-voda flasirana ili prokuvana

Vodite racuna da voda ne bude jako topla da se ne bi puter odvojio od svega. Vode dodajete samo koliko bude potrebno da mozete fil na namazete, a on ce se posle u frizideru fino stegnuti i kora ce upiti tecnost. Tortu cuvati u frizideru. To je jedna fina mala tortica koju mozete sebi spremati u svakoj prilici uz razne dodatke koji vama odgovaraju.

Нема коментара:

Постави коментар