13. 9. 2014.

HRONO TORTA



Najviše mi se doapada kod ove torte što može da se jede i u restrikciji kao slatki zalogaji posle slanog doručka. U njoj nema ništa što nije dozvoljeno u restrikciji.

materijal za koru:

 - 2dl belanca ili 4 jajeta
- 1 pecivo prašak
- 4 kašike mlevenih badema
- 50gr intergralnog brašna ili speltinog

 Ulupala sam mikserom belanca i zatim dodala žumanca. Špatulom polako mešala brašno, pecivo prašak i dodavala po jednu kasiku mlevenih badema dok nisam dobila masu koja spada sa spatule isto kao patišpanj. Meni je stalo 4 kašike mlevenih badema. Razlila sam po plehu preko papira i pekla na 180C dok nije dobilo zlatnu boju i dok se nije lepilo za čačkalicu. Prevrnula sam na drugu tepsiju i skinula papir. Kada se kora ohladila filovala sam je sa ovim jednostavnim i predivnim filom.

materijal za rogačolada fil:

-200gr putera
-12 supenih kašika rogač brašna
-voda flaširana ili prokuvana

Vodite računa da voda ne bude jako topla da se ne bi puter odvojio od svega.  Dovoljno je samo da bude vrlo malo mlaka. Vode dodajete samo koliko bude potrebno da možete fil na namažete, a on će se posle u frižideru fino stegnuti i kora će upiti tečnost. Tortu čuvati u frižideru. To je jedna fina mala tortica koju možete sebi spremati u svakoj prilici uz razne dodatke koji vama odgovaraju.

edit:Moram da napomenem da u prodaji ima rogač brašno i mleveni rogač. To su totalno različite teksture. Za ovo vam treba rogač brašno koje je identično kao kako u prahu. Eto, nadam se da se neće neko zabuniti i kupiti mleveni rogač. Ovo sam morala da dodam jer sam vremenom shvatila, kroz razna vaša pitanja, da nije dovoljno samo kada napišem rogač brašno.

2 коментара:

  1. Анониман23.9.17. 12:08

    Gde kupujete belanjke u tetrapaku? Pozdrav, Zorica

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zorice,živim u Kanadi. Ali svakako sada belanca iz tetrapaka hrono centar vise ne odobrava.

      Избриши