25. 2. 2018.

PILEĆI ŠTAPIĆI S KURKUMOM I SUSAMOM


- 500gr pilećih prsa
- 4 jajeta
- što više prezle (lakše se radi)
- 1 šolja susam
- so, biber
- 1/2 kašičice kurkume
- zelen lišće


Sve je lako brzo i jednostavno. Opet jedna ideja da sebi priuštite za doručak ako ste već duže vreme na restrikciji i uželeli ste se pohovanih stvari.

Sve je isto kao i inače što i vi kod kuće spremate ali eto ja sam rešila da bude nekom početniku u kuhinji pri ruci

Belo pileće meso  je bilo kod mene ali može bilo koje mlado  meso. Samo je bitno da nije žilavo.

- Iseći meso na trake. 
- Jaja umutiti i dodati u njih so, biber, crni i beli luk u prahu, kurkumu i seckano     lišće peršina.
- U širu činiju sipati prezle i u njih uvaljati sve meso što se isekli na trakice. To       uvaljano meso poređajte na veliki  plitki tanjir. 
- Procenite koliko će vam trebati prezle da bi ih dva puta uvaljali u jaja i prezle,     pa u njih dodajte susam i fino promešajte.
- Ja sam odmah radila po 4-5 trakica jer tako ide brže.


Ubacim ih u jaja, pa hvataljkom jednu po jednu vadim, koji sekund sačekam da se jaja ocede i ubacim u prezlu sa susamom i drugom čistom suvom rukom  pospem ih prezlama skroz i vadim ih na tanjiru. Eto tako ih ja sve pripremim i ponovim postupak dva puta jer tako bude fino hrskavije i svi više vole tako.

Rernu zagrejem na 250C i kada sam svo meso uvaljano po drugi put u preze i susam fino poređala na žicu  koja staje u pleh, ubacila sam u rernu i smanjila na 200C. Pošto je to sve tanko, uspeće da se ispeče fino. Kada sve to odozgo dobije finu braon pečenu boju i meso će unutra biti pečeno od toplote, pod uslovom da je  meso mlado.

Ovog puta, su bile prilog sa ćuftama od pirea i brokuli ali to je već vanrestriktivni doručak zbog krompira. Bez ćufti je restriktivni doručak sa nekim drugim dozvoljenim prilozima za restriktivni doručak.


Zaboravih da napomenem da je ova količina bilo bar za 4 obroka. Tako da eto, orijentišite se za sebe, koliko je vama potrebno.



Ovako su idealni za poneti....





Нема коментара:

Постави коментар