10. 1. 2018.

TESTENINA OD CRNOG PASULJA SA MAKOM


Za jednu porciju je sasvim dovoljno:

- 70gr testenine
- 30gr maka
- 15ml ulja
- prstohvat soli
- 2 kašike agava sirupa

Testenine od pasulja često koristim. Trenutno nalazim od crnog pasulja i crvenog sočiva. Verovatno ih ima još vrsta, ustvari verujem da ih ima. Dok sam pratila uputstva za kuvanje, koje piše na deklaraciji, mnogo sam se namučila jer uvek se nešto desi i ne bude kako ja želim, a najčešće se dešavalo da se raspadnu. Rešila sam da pronađem sama metodu. Sada je sve u redu i testenina je u savršenom stanju, više se ne razlista.

Usuti vodu sa vrlo malo sol, samo da da ukus testenini. Kada voda provri dodati testeninu i staviti na slaboj vatri da se krčka jako slabo kao što se vidi na video snimku. Posle 6-7 minuta isključiti struju i ostaviti da stoji toj vodi još 5 minuta bez ikakvog mešanja. Procediti i tako dok je u cediljku sa mlazom hladne vode isprati i ostaviti koji minut da se dobro ocedi.

Mak samleti ako nije kupljen samleven. U činiju usuti skuvanu i oceđenu testeninu, mleven mak i agava sirup. Sve fino pažljivo promešati i to je to.

Ovo jelo spada u zdraviju varijantu ishrane, a oni koji vole mak, kao na primer ja, biće to prava gozba.









Нема коментара:

Постави коментар