20. 1. 2018.

SLATKI KUPUS SA POVRĆEM


U ovom receptu nema puno da se piše jer slike same pričaju priču. 
Nisam ništa dinstala, čak nisam ni ulje dodala ali ne zato što sam tako htela, već zato što sam zaboravila. Mada, pošto ja obožavam domaće maslinovo ulje, meni je fino kad posebno sebi u svoj tanjir malo pouljim.


Sve ovo pripremljeno povrće sam iseckala i ubacila u šerpu. Vode nisam puno dodala jer kupus dosta spadne. Još sam dodala

- so, biber, začine
- 200ml sušenog povrća

Na slaboj vatri se krčkalo sat vremena i to bi bilo to. Kada spadne kupus, onda se doda dovoljno vode po želji.

Ovo je ručak u restrikciji ali ne treba jesti šargarepu. Posle ovoga možete pojesti neko meso sa salatom. Takođe može da bude večera u vanrestrikciji, dodati samo neki laksi protein ali isto ne treba jesti šargarepu, mada daje odličan ukus dok se kuva sa ostalim povrćem. 





Нема коментара:

Постави коментар