20. 1. 2018.

PODVARAK SA POVRĆEM



Dođu dani kada ne znaš šta bi jeo, a i to čega se setiš, ni to ti se ne jede. E baš iz takvog razloga je i nastao ovaj podvarak. U njega ima to što se zadesilo u frižideru. Nisam jela meso sa podvarkom, a deca jesu.

- kiseli kupus (može i ribanac)
- 200ml vode
- plavi luk
- šargarepa
- stabljike celera
- beli luk
- ulje
- lovor lišće
- biber, začini


Sve sam očistila, iseckala, dodala ulje, biber, začine i fino izmešala. Pekla sam u dublju tepsiju. Nisam kupus ispirala jer nije baš nešto bio kiseo, samo sam dodala vode i stavila odozgo aluminijumsku foliju i dobro upakovala da se bolje ukrčka u rerni.

Kada sam stavila u rernu, bila je zagrejana na najjače. Posle sat vremena sam smanjila na 200C i sklonila foliju. Ništa nisam promešala, ostavila sam tako. Krčkalo se sve dok nije kupus dobio izgled da je zapečen, do tada je i tečnost ukuvala i isparila.

Meni je ovo toliko bilo ukusno, da sam ja i sutradan jela hladno za doručak sa heljdinim hlebom.



Нема коментара:

Постави коментар