16. 9. 2016.

ŠIRATAKI SA TOFU I VRGANJI


Ovo je veoma niskokaloričan obrok i savršen je za one koji broje kalorije i za dukan dijetu  ali i za sve one koji nemaju ništa protiv širataki testenine. Znam da sada svugde ima da se kupi širataki (shirataki) testenina, pa neće biti problem za ovaj recept. Imala sam i jedno pakovanje soft tofu u vodi, a imala sam i za jednu kašiku namaz od vrganja. Sve to je dalo jedan prelepi ručak.


- 220gr širataki nudle
- 150gr soft tofu
- 1 kašika seckanog svežeg lišća celera
- 1 puna kašika namaza od vrganji
- so, biber, začini
- šolja paradajza naseckanog


- Širataki nudle uglavnom budu u hermetičkom pakovanju u vodi ali ima da se kupe i dehidrirane pa se samo stave u vrelu vodu na minut. Kod mene su bile one iz vode. Mnogi ne podnose miris širataki jer ima miris na morske plodove. Taj miris može uspešno da s eukloni ako se širatake prvo dobro isperu pod mlazom hladne vode , a zatim se stave u ključalu vodu da kuvaju 5 minuta i na kraju procediti i opet isprati hladnom vodom. Zvuči možda komplikovano ali brzo to sve bude gotovo.

- Tofu isto kupim gotov spremljen ali onaj koji nema u sebi aditiva i mora da se čuva u frižideru samo par dana maksimum. Meni je ukus apsolutno isti kao mlad sir ali bez mirisa i ukusa.

- namaz od vrganja napravim po nekom svom ukusu i veoma ga rado svi jedemo jer je apsolutna zamena za paštete. Vrganje imam uvek sušene. Njih uvek prvo iz navike isperem kratko pod mlaz hledne vode, a zatim ih ostavim u toploj vodi da odstoje 20minuta kako bi dobile oblik svežih. Vrganje i tofu u istoj zapremini stavim u blender i začinim, dodam malo maslinovog ulja. Ako bude jako gusto dodam vode do željene gustine ali da može da se koristi kao namaz. 


Ovaj obrok je spremljen tako što sam pomešala širatake, namaz od vrganja, tofu, so, biber, začine, celerovo lišće i to je to. Volim da odozgo stavim paradajz, njega ne mešam. Sve ostavim da odstoji neko vreme u frižideru da se ukusi sjedine i to je to. Ukus je za mene mnogo fin jer meni ne smeta ukus širataki. 

Moram još da napomenem da u 100gr širataki testenine ima ~12 kalorija, a u 80gr soft tofu ima 40 kalorija. Tako da možete i sami proceniti da je ovo niskokalorični obrok.



Нема коментара:

Постави коментар