2. 8. 2015.

SIR I BOSILJAK


Teme po pitanju namaza su neiscrpne. Od malo, napravimo tako mnogo. Knjiga bi s emogla napisati, samo o namazima, toliko se ideja radja u toku dana. Ko zna, mozda se i objavi, ako nam vreme bude bilo saveznik.

Ovo danas je bila samo jedna mala proba, da vidim kako ce moja deca reagovati na ovakav namaz. Isplatilo se, prijatnog je i ukusa i mirisa.


- 50gr mladog sira
- 3 lista bosiljka
- 15gr maslinovo ulje
- prstohvat soli
- 4 supene kasike surutke
- 15gr samlevenih badema

Imala sam surutke zato sto pravim sir sama, ali vi mozete da dodate i obicnu vodu ili ako imate bademovo mleko. Bosiljak nisam imala svez ali sam imala susene listove koje ja sama susim kada vidim da se nece potrositi sveze. Izmrvila sam ih i prelila kasikom tople surutke da nabubre. 

Sir, bosiljak, ulje, surutka i so sam u blenderu izmiksala. izrucila u ciniju i pomesala sa samlevenim bademima. Ostavila koji minut da bademi upiju tecnost i namaz je spreman.




Нема коментара:

Постави коментар