2. 8. 2015.

MAKARONE U SAFTU


Jos jedan izuzetno ukusan obrok, koji je na HI za dorucak jedino moguc, a za one koji ne mare za hrono, oni mogu i za rucak. Za ovakvu vrstu jela u pitanju su samo finese, kako doci do idealnog ukusa. Kod mene sve to zavisi od raspolozenja i licne zelje ili zelje moje dece, sta bi se toga dana jelo. Danas sam imala zelju za ukusom od paradajza. Pa tako je i nastalo ovo jelo. Samo vam mogu reci da je ukus predivan. Vi mi nemojte samo verovati na rec, nego i spremite sebi i svojim ukucanima. Jos jedna pozitivna strana ovog jela je sto mogu da jedu sa zadovoljstvom i oni koji nisu na hrono, a da se ne zale da im nije po ukusu.

- 300gr sitnih makarona
- 600gr svinjskog mesa za pecenicu (tenderloin)
- 2 velika ljubicasta luka
- 3 cena belog luka
- 2 veca paradajza
- 2 lovorova lista
- 1/2 kasicice tucane ljute paprike
- 1 kasika seckano suseno zelen lisce
- so po potrebi
- 1/2 kasicice bibera
- 100ml ulja
- vode po potrebi



Luk sam isekla na rebra ali ne jako tanko, jer ce se to sve fino udinstati i nece se ni primecivati. Stavila sam da se luk dinsta u zagrejanom ulju i posolila sam ga da lepse odmekne, a i da bude naravno ukusnije kada se dinsta posoljen.

 Za to vreme sam paradajz poparila sa vrelom vodom, oljustila ga i iseckala na sitne kockice. Moze i da se samelje u blenderu ako zelite. Luk se sve vreme dinsta poklopljen i na slabijoj temperaturi. Kada pocne da ponestaje tecnosti, postepeno dodajete umesto vode, paradajz koji ste iseckali. Dok utrosite sav paradajz i luk je vec mekan skroz. 

Meso sam isekla na srednje parcadice i ubacila da se dinsta u luku. Tu sam dodala lovor, tucanu papriku i polako dolivala vode ako je potrebno. Ovo meso bude brzo gotovo, pa treba paziti da se ne raskuva. 

Pred sam kraj kada je meso gotovo usula sam 600ml vode, sve fino promesala, pojacala temperaturu da provri i ubacila makarone. Smanjila temperaturu za 1/3. Dodala sam soli i na slaboj vatri kuvati koliko pise na pakovanju. Meni je bilo dovoljno to vode, nisam nista vise dodavala. Kada je bilo gotovo dodala sam beli luk narendan na sitno rende i seckano lisce zeleni. Poklopila da se sve stisa i ukusi sjedine.

Fenomenalan i ukus i miris.


Нема коментара:

Постави коментар