21. 7. 2015.

SKOLJKE SA DJUVEC PRELIVOM


Kazem ja vama da sam ovih dana opasno opsednuta sa hranom koja je prakticna za rucak, a ne mora da se podgreje, jer se nema uslova za podgrevanje. Trudim se do besvesti da udovoljim svojim sinovima sa hranom jer rade puno i tesko, a ne vole da kupuju brzu hranu. Oni meni odokativno kazu sta bi mogli poneti, a ja onda ukljucim sposobnost ostvarenja njihovih zelja.

- 200gr testenine
- 450gr sitno mlevenog mesa
- 400ml paradajz soka gustog
- 1 glavica crnog luka
- 1 sveza paprika
- so, biber, zacini
- 1 kasika ulja


Testenina naravno moze bilo koja, a kod mene su to danas bile sarene skoljke obojene sa prirodnim bojama povrca.

Skuvate testeninu po uputstvu na pakovanju i to obavezno "al dente" da bi ostala cela dok ne dodje vreme za obrok.

Glavicu crnog luka iseckati na sitne kockice i staviti da se dinsta sa kasikom ulja i malo soli. Zatim dodati papriku isto tako na sitne kockice iseckanu. Dodati bibera i dok se to polako dinsta, dodati mleveno meso. Mozete dodati i belog luka u prahu. Kada je i meso dinstano dodati gustog soka od paradajza. Zasto gustog? Pa, zato da ne bi morali dugo sve da kuvate da se zgusne, vec je onda dovoljno 10 minuta i sve je gotovo.

Testeninu i djuvec pomesati pazljivo da testenina ostane cela.


Meni je to sada bio dorucak, a mojim momcima ce to biti rucak jer njima tako odgovara. Mnogo je finog ukusa i jako lepo mirisi. Najbitnije mi je da moze da se jede hladno. Od ove kolicine bilo je tacno za nas troje, s tim da sam ja uzela manje a njima podelila podjednako. Oni hranu cuvaju u zmarznutim torbama, tako da ne brinem.

Нема коментара:

Постави коментар