19. 7. 2015.

DZEM OD KUPINA 100% prirodno


Razmisljala sam, ako se od chia semenki napravi tako lep puding, bez kuvanja i icega, zasto ne bi to mogla da primenim na dzemove. Drago mi je da sam poslusala samu sebe i dobila divan slatkis za palacinke, torte i kolace, a moze i ovako da se jede kao puding jer nema secera uopste.


Ovo je bio samo eksperimentalan pokusaj, mada sam po logici zdravog razuma znala da ce biti savrsenog i ukusa i oblika. Dzem od samo dva sastojka

- 350gr zrelih kupina
- 30gr chia semenki


Posto su kupine bile bas zrele, mogla sam da ih samo stavim uz koju kap vode da prokuvaju na nekih 10-15 minuta. Ipak sam ih stavila u blender da im razbijem semenke. Vec posle miksanja mi je delovalo da bi mogla odmah da ubacim chia semenke. Da, mogla sam bez problema, ali ne bi stigla danas da sve to potrosim, a moglo je vec sutra da pocne polako da plesnevi samo tako izmiksano.


Stavila sam da vri od vremena kljucanja na slaboj vatri 15 minuta. Kada sam sklonila sa ringle ostavila sam da se progladi ispod 40C i tek onda pomesala chia semenke. Narednih 1/2h sam jos nekoliko puta promesala da se sluz sa semenki bolje sjedini i smesa da bude gusca.

Najiskrenije vam kazem da je fenomenalno. Secera nisam dodavala uopste jer su kupine bile zrele i slatke i fenomenalno su mirisale.

Moram spremiti palacinke da se pojede dzem. Ovako pripremljeno voce mogu spremati momcima bez kuvanja za uzinu za poneti. Na gradilistu bas nemaju prilike da jedu voce sa prstima, a ovako sa kasikicom bi mogli, a isto je, samo jos obogaceno sa chia semenkama.



Brzi hleb bez kvasca i hrono dzem od kupina... neprocenjivo !!!


Нема коментара:

Постави коментар