3. 4. 2015.

PROJA ZELJANICA - Dr Dukan



Za mene su ovsene mekinje nesto najlepse sto mi se dogodilo na ishrani bez ugljenih hidrata (UH). Toliko imam ideja o ovom dorucku da ne znam da li bi trebala da otvorim posebnu stranicu samo za recepte sa ovsenim mekinjama. Danas je izbor pao na spanac, projice su fenomenalnog ukusa, tope se u ustima. Naravno ovo je obrok za dva dana ili ga podelite sa ukucanima na zajednickom dorucku.



- 150gr smrznutog spanaca
- 100gr ovsenih mekinja (4 pune kasike)
- 2 jaja
- 100gr svezeg sitnog sira 1%mm
- 50ml mleka 1%mm
- 1 kasika maslinovog ulja (ko koristi mnogo mlecnog u toku dana, neka ne stavlja ulje)
- 1/2 kasikice praska za pecivo (p.z.p.)




Nista specijalno u pripremi, jedino sto sam brikete od spanaca kada su se otkravili iscedila od vode, jer sam zelela da dodam mleko. Sve sam zajedno smesala i ostavila nekih 15 minuta da odstoji, da bi videla da li ce mekinje mnogo upiti tecnost. Nisam trebala nista ekstra da dodajem, sve je bilo odlicno. Dobila sam 6 proja.



A ovako su to drugi uradili. Ivana Radivojevic je napravila predivne projice. Dopadaju mi se njene projice jer imaju boju kakvu ja nikad ne mogu da dobijem.


A ovako je to Danijela Roglic  odradila... predivna fotografija. Hvala Danijela 


Kada spremas proju za celu porodicu i goste pa ti mera bude ovakva

- 500gr smrznutog spanaca (moze i svezeg)
- 300gr sitnog sira
- 6 jaja ili 300ml belanca
- 300gr ovsenih mekinja
- 150ml mleka
- 60ml ulja
- 1 pecivo prasak

Jaja, mleko, ulje i mekinje umutiti dobro mikserom. Zatim, rukom izmrviti sir i dodati spanac. Sve fino izmesati rucno ili spatulom, da ostanu sir i spanac u parcadicima. Ostaviti po stani nekih 20 minuta da mekinje upiju tecnost. Zatim dodati pecivo prasak i spatulom izmesati i ubaciit u zagrejanu rernu na 220C. Neka se pece 15 minuta na toj temperaturi jer je smesa bistrija a i velika je kolicina. Zatim smanjiti na 180C i peci dok ne dobije finu boju i dok ne prestane da se lepi za cackalicu kada probate da li je peceno. Kada proju izvadite iz rerne neka stoji neko vreme da se tako prohladi, pa tek posle je isecite i posluzite.

Mozda nisam u pravu, ali nekako mi je lepsa i ukusnija bila ovako na veliko, ili sam ja bila jako gladna. 





Нема коментара:

Постави коментар