3. 4. 2015.

NAMAZ OD CVEKLE I SIRA



Nista lakse, a ni brze, a vala ni ukusnije, naravno za one koji vole svezu cveklu. Meni licno malo smeta taj zemljani miris sveze cvekle, ali kada se narenda na sitno rende i uz dodatak nekog zacina ili dodatka, bude sasvim ukusna.




Za moj danasnji namaz sa cveklom i sirom je upotrebljena samo so i zacinjeno je sa kurkumom. Sir je vec bio malo kiselkast, tako da je to doslo kao dodatak, ali sam ipak dodala par kapi limuna da dobije ukus.




Kolika je bila kocka sira, toliku sam uzela kocku cvekle. Sir sam upotrebila sitni domaci, a cveklu sam narendala na najsitnije rende. Ko hoce moze sir i cveklu da izmiksa u blender. Posolila sam, a kurkumu sam posula odozgo.



4 коментара:

  1. Анониман5.4.15. 02:58

    Vrlo originalno i odlična kombinacija

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Dzoli!
      Pokusavam da neutralisem miris zemlje u svezoj cvekli :)

      Избриши
  2. Jednom davno sam pravila sa krem sirom i moji su e gledali u čudu, kod njih nije prošlo, ali je prošlo kod mene. Fini je i tvoj namaz.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Zorice. Sada tek spajam cveklu u neobičnim kombinacijama ali moja deca me i dalje gledaju sa nevericom da ja to zaista jedem. Meni je fino, zdravo i ukusno, volela bih da se što više njih uveri da je zaista tako.

      Избриши