13. 2. 2015.

MAGICNI KOLAC - Dr Dukan




Ovaj kolac je sasvim slucajno ugledao svetlost dana. Vec sam belanca odvojila od zumanca i onda tek shvatila da nemam mladog neslanog sira. Tako da sam nastavila da pravim, ali nisam znala sta ce biti i da li ce uopste biti jestivo.

Dobila sam kolac na tri sloja, stvorila se kora, fil i slag.... odusevljena sam


- 3 jaja
- 3 kasike  ovas mekinje
- 200ml skuvan zele, aroma jagoda
- 1 kasika proteina u prahu
- 1/2 kasikice prasak za pecivo (p.z.p.)
- 1 puna kasika kiselog mleka 0%mm sa aromom vanile i steviom (tako kupim)

Prvo sam ulupala belanca u veoma cvrst sneg i dodavala jedno po jedno zumance. Zatim sam dok mikser i dalje radi ubacivala po punu kasiku gotovog zelea. Kada se umutio sa jajima iskljucila sam mikser. Dodala mekinje, kiselo mleko, protein u prahu i p.z.p. i spatulom promesala da se sve lepo sjedini. izrucila u silikonsku posudu 19x9cm i pekla na 210C/10' zatim smanjila na 180C i pekla jos nekih 20' Svakako se mora proveriti cackalicom da li je u sredinu peceno. Kolac kada sam izvadila iz rerne prevrnula sam ga na tacnu, tako d aje gornji deo posato donji i to je ustvari kora, zatim ide gusci deo koji je isti kao fil i skroz gornji sloj kao slag. 

Ne znam da vam kazem kako sam to dobila, ali kolac je fenomenalan. Mnogo se razlikuje od crvenog kolaca . Ustvari, dobila sam skroz jedan novi ukusan i primamljiv kolac koji je odusevio moje sinove i mene. Bratski smo ga podelili.

Da napomenem, trebala sam staviti u vecu posudu da se pece, jer se mase bas dobije dosta. Tako da ako imate neku posudu velicine bar 20x15cm bilo bi idealno.


Нема коментара:

Постави коментар