15. 2. 2015.

BILJNO MESO - Dr Dukan



Ovo je moj prvi obrok u dukanu sa biljnim proteinom. Ranijih godina kada sam iz cistog hira kupovala gluten brasno i mesila testo ali mi se nikad nije dovoljno svidelo da bi nastavila da ga spremam. Ovog puta sam odlucila da ga spremim do kraja i zamenim mesom. 

- 2 solje gluten brasno
- vode da zamesim testo
- so, biber, zacini
- 2 kasike pavlake 0%mm

Zamesila sam tvrdje testo, od gluten brasna. Oblikovala ga u valjak i isekla na 3 dela. Stavila u prokljucalu vodu da se kuva sat vremena na tihoj vatri. Negde sam citala da moze d ase voda zacini, ali ja sam ovog puta stavila u vodu bez zacina. Kada se skuvalo, sklonila sam sa vatre i ostavila u toj vodi da se ohladi. Kada se ohladilo ostavila sam u kutiju sa poklopcem u toj vodi u frizideru.

Stajalo je 3 dana u frizideru, jer nikako da se odlucim da spremim bilo sta, jer jos nikako nisam ni proverila da li mi to smemo da jedemo. Odlucila sam se da spremim kao sto spremam kotlete u rerni. Isekla sam skuvane valjke od testa na debljini 1cm i zacinila sa so, biber, beli i crni luk u prahu, iseckan zelen lisce, malo ljute papricice tucane i dve kasike kisele pavlake. Sve sam dobro izmesala, stavila u tepsiju i pekla u rerni na 220C/30'

Ukus je van svih mojih ocekivanja. pomalo me podseca na testo, a pomalo na belo meso od mladog tovnog pileta. Pojela sam u slast. Sada vec razmisljam sta bi novo mogla spremiti. Jedno je sigurno, u najskorije vreme cu meso zivotinjskog porekla zameniti biljnim proteinima.

p.s.danas mi je bio proteinski dan, zato mi tanjir izgleda "siromasno"


Нема коментара:

Постави коментар