12. 2. 2015.

AJVAR PROJA - Dr Dukan



Ko me prati, reci ce :"Opet proja!?"
Meni su se mekinje toliko svidele, da ja jednostavno svaki dan razmisljam sta se jos sve moze dodati u njih kada je dan za protein+povrce.
Ovo sam ispekla jos sinoc da ne bi bilo toplo za dorucak, jer me muci zeludac, pa izbegavam "topla testa".

Odmah da kazem da sam ajvar sama pravila. Inace ga uvek pravim sama, ali sam ga sada specijalno napravila za dukan. Izbegla sam ulje, przila sam ga u sopstvenom saftu i zacinila sa so, biber, crni i beli luk u prahu. Cuvam ga u frizideru, jer nema konzervansa. Odlican je!!!


- 100ml belanca (1 belance je ~ 30ml)
- 2 kasike ovsenih mekinja
- 150gr mladog sitnog sira 
- 1 puna kasika ajvara
- 1/3 kasikice praska za pecivo
- 100gr stisnjena pileca prsa

Sve sam fino smesala i ostavila da odstoji 1/2h. Zatim sam jos jednom promesala i usula u silikonsku tepsiju dimenzije 19x9cm. Pekla sam na 210C/30'
Da napomenem ja retko kad nesto dodatno solim ako smatram da ima dovoljno soli u nekim namirnicama. U ovom slucaju posoljena su bila pileca prsa i ajvar. Za mene je to bilo sasvim dovoljno slano, jer imam visok pritisak, pa mi se voda lako zadrzava ako konzumiram slano. Vi posolite ako mislite da to nece biti dovoljno. Za dorucak sam jela proju sa kiselom pavlakom sa 0%mm. Pojela sam pola proje i bilo mi je dovoljno.


Нема коментара:

Постави коментар