22. 1. 2015.

PITA SA OVSEM



Mnogo se radujem kada sa jednom vrstom jela se uklopimo sa vise nacina ishrane. Trenutno smo u kuci podeljeni, neki se hrane po hrono principu, a neki (citaj Ja) su otisli da istrazuju kod Dr Dukana. Trudim se da mi takav izbor obroka bude da se svi uklapamo. Za sada se dobro drzimo, videcemo za dalje.


- 3 jaja + 3 belanca
- 2 kasike zobenih (ovas) mekinja
- 2 pune kasike rikota sira
-  100gr stisnjenih prsa (moze i neko drugo meso)
- 2-3 naseckane masline crne ili zelene
- kasikicu seckanog persun lisca
- 1 ravna mala kasika pzp (prasak za pecivo)


Umutiti 3 belanca  u cvrst sneg. Kada kazem cvrst sneg, znaci da bas bude cvrsto vise nego kad mutite za kolace. Potrebno je tako, kada dodje u dodir sa razmucenim sirom da ne bi bilo previse bistro, nego da ostane i dalje penasto. Posebno penaricom umutiti sir i cela jaja. Dok mikser radi polako sipati umucen sir. Pomesati mekinje sa pzp. Iskljuciti mikser i spatulom pazljivo pomesati mekinje sa ostalim sastojcima. Masline, meso koje ste iseckali na sitne kockice i seckano lisce persuna pazljivo promesajte sa smesom. 

Pekla sam na 210C dok nije dobilo lepu boju. Zatim sam smanjila na 160C i pekla jos nekih 20 minuta, da bi se sredina dobro prosusila i ispekla.



 *Napomena: - Da, u principu ne mogu masline, ali dve masline sam zamenila umesto kiselog krastavca i crnog luka. Dve masline su imale 5gr






Нема коментара:

Постави коментар