23. 1. 2015.

PALACINKA OVSENA



Moglo je i na drugi neki nacin da se naprave palacinke, ali ja sam se odlucila za najobicniji nacin. Mrzelo me je da napravim nekoliko malih, pa sam napravila jednu bogatu.


Posto ja kupujem belanca u tetrapaku, lakse mi je da baratam sa njima, bez grize savesti da necu uspeti iskoristiti sva zumanca. Orjentaciono jedno belance je priblizno ~30ml.

- 100ml belanca
- 2 kasike ovsenih mekinja
- aroma vanile
- vrlo malo soli 

Ova belanca iz tetrapaka su mnogo bistrija od belanca koja odvajamo sami iz jajeta, tako da ih ne treba uopste izlupati sa penaricom. Samo sam pomesala belanca, mekinje, aromu i ostavila da odstoji u frizideru 1/2h. Kada su mekinje nabubrile, dodala sam malo vode da mogu izliti u palacinku. Tekla sam na slabijoj temperaturi, jer sam napravila deblju palacinku.

 Ja ne koristim so jer se borim sa visokim pritiskom, pa mi i najmanja kolicina zadrzava vodu. Ali u namaz od sira je bilo soli, pa je to meni bilo dovoljno.




Нема коментара:

Постави коментар