11. 9. 2014.

PIRE OD KINESKOG KUPUSA





- 1 glavica kineskog kupusa
- 20ml ulja od kostica grozdja
- so 
- biber
- beli luk u prahu
- 1 kasika pecenog i susenog crnog luka
- 1L vode

Zasto bas Kinski kupus??? Nije nikakav hir, ali ovde nisam jos nasla kupus koji bar po nekoj osobini podseca na nas "Horgoski". Ima ih bezbroj vrsta ali ja jos nikad nisam shvatila zasto se zove kupus, kad nema nikakve slicnosti sa kupusom koji smo mi navikli da koristimo. E, ovaj Kinski se pokazao najslicniji nasem, ali ga oni ni ne zovu kupus

Samo je bitno da se kupus dobro skuva, gotovo da se raspada.. Mi ga volimo jer moze da posluzi kao prilog za rucak i veceru, a i praktican je za poneti.

Kupus iseci na krupnije kocke, staviti u lonac i ubaciti sve ostale sastojke, pa preko svega toga preliti sa litrom vode. Poklopiti i staviti da se kuva. Cim pocne voda da vri, zapremina kupusa ce se znatno smanjiti, zato ne treba stavljati vise vode od litre, jer ako se kuva u manje vode bice pire ukusniji, jer se nece kupus isprati u puno vode prilikom kuvanja. Ja sam na slaboj vatri, poklopljeno, kuvala dva sata , iskljucila i ostavila tako poklopljeno sat vremena. Procedila, ali sam vodu sacuvala. U blenderu sam izmiksala kupus i nisam trebala nista da dodajem jer je bilo odlicnog ukusa.

Voda u kojoj se kuvao kupus sam dodala jos 1/2 litre vode, prokuvala, jos malo zacinila i dobili smo ukusnu povrcnu supicu.

Ovaj pire je nama bio prilog uz gulas.



kineski kupus

Нема коментара:

Постави коментар