11. 9. 2014.

SPAGETI SQUASH


Ovo je obrok za posle restrikcije!!!

- 1/2 manje spagehetti squash (bundeva)
- 1dl salse
- 1 pljeskavica





Nisam sigurna da li sam smela da jedem ovo jelo, ali eto to je bio moj rucak. Squash sam prelila sa salsom i gore stavila izmrvljenu pljeskavicu od mlevenog mesa i karfiola...



Ovo povrce mene najvise podseca na nasu zutu tikvicu jer je ista i oblikom i mirisom. Nista lakse i nista jednostavnije. Prerezati na pola ovu divnu posebnu vrstu bundeve, ocistiti je od semena i staviti u rernu da se pece na 220C/40' . Kada probate na viljusku da namotate spagete tada je bundeva pecena. Izvaditi iz rerne i viljuskom ostrugati bundevu, preliti je omiljnim prelivom i eto rucak je na stolu.


Tek sam ovde u Kanadi cula za ovu vrstu, pa ne znam da li se gaji i u ex yu.

Нема коментара:

Постави коментар