11. 9. 2014.

BOK CHOY SA CUFTAMA OD PATLIDZANA


- blitva
- beli luk
- maslinovo ulje
- masline
- so himalajska
- balsamiko (ako sme)

Ovog puta su bile one bas najmanje bok choy (kineska blitva). Ocistila sam ih, oprala i iscedila. Stavila sam da se obare u slanoj vodi 5 minuta. Nisam odmah iscedila, nego sam ostavila jos koji minut da odstoji u toj vodi. Za to vreme sam ocistila 1 cen belog luka i na sitno rende izrendala, a masline sam u secka iseckala ali ne previse sitno. Procedila sam blitvu i pomesala sa iseckanim maslinama, izrendanim belim lukom. Zacinila sve to sa maslinovim uljem, balsamikom i malo posolila sa himalajskom soli.

Dok se blitva hladila, za to vreme sam spremila cufte:

- mleveno meso
- patlidzan
- so himalajska
- biber
- vlasac

Koliki je bio patlidzan, toliko je bilo i veliko mleveno meso 1:1
Patlidzan sam oljustila, isekla na deblje trake i samlela na masinu za meso na najkrupnije. Ubacila sam sve zajedno i sjedinila. Pravila sam loptice i pekla na elektricni gril. Mozete da napravite snicle i da stavite na papir u tepsiju, i pecete u rernu na 220C dok ne dobije lepu boju.

Nama je ovo bio divan rucak, a ako upotrebimo pilece meso umesto svinjskog, mogla bi biti i divna vecera.


Нема коментара:

Постави коментар