16. 8. 2014.

OMLET SA BROKULI



Kada pomislim na vreme u nazad, baš i ne mogu da se setim da sam jela jaja. Možda u nekoj ranoj mladosti razne kajgane sa povćem, ali ni to nesto često. Toliko me jaja nisu privlačila da nikad čak ni za Uskrs nisam pojela ni jedno jaje. I onda mi se jednog dana dogodi HI i ja počnem da konzumiram belanca jer iz zdravstvenih razloga me žumanca nikako ne vole. 


Večerašnja varijanta je lagana i jednostavna. Upotrebila sam 

- 200ml belanca (~6 belanca)
- nekoliko cvetova brokuli
- so, biber
- po želji omiljeni zaćini
Obožavam ove silikone, jer uz njihovu pomoć sve moje želje se savršeno realizuju.

Na krupno rende sam izrendala brokuli i ravnomerno rasporedila u kalupe. U belanca sam dodala so, biber i samo bosiljak ovog puta. Za ove ovakve pipave stvarčice kada zelim da sve bude iste zapremine jer povrće hože nekad da sakrije belance pa kada se ispeku budu različite debljine. Ja koristim onu ogromnu pipetu u koju stane 50ml tečnosti i sa njom ravnomerno podelim belanca. Ta pipeta se ovde kristi uglavnom  kada pečete nešto u rerni i treba da prelivate sa sopstvenim saftom, idealna je za to, ali eto ja sam njoj pronašla jos mnoštvo praktičnih poslića.

(ovo samo da vidite koja pipeta)

Pekla sam na 210C/30'  Možda u drugim rernama to traje kraće ali kod mene ne može na jače jer moje silikonske tepsije mogu maximalno na 210C


Eto, to bi bio još jedan način omleta na interesantan način. Za decu je idealno.

Нема коментара:

Постави коментар