22. 7. 2014.

MAFINI IZ TOSTERA





- 50ml belanca
- 50ml mleko od badema (moze voda)
- 50ml spelta brasno (ili neko drugo dozvoljeno)
- 10ml maslinov ulja (ili neke druge masnoce)
- ravnu kasikicu p.z.p. (pecivo prasak)
- so himalajska

Danas sam upotrebila sastojke koji odgovaraju meni ali cu za koji dan staviti skroz neke druge ali u istoj razmeri. Sve sam zajedno smutila pemaricom i ostavila da odstoji koji minut da p.z.p. prestane da radi. Zagrejala sam toster i u njega u dva puta ispekla ukupno 8 mafina. Meni je to bilo dovoljno za dorucak. Prilog je bila dimljena pecenica i cedjen sok od sargarepe. Toliko me je zasitilo da sam rucak obavila kroz 6 sati.

Naravno ovo je najobicnija varijanta ali dodavanjem drugih sastojaka dobicemo svaki put neke nove mafine





U ovo testo sam stavila heljdino brasno. Kao sto vidite ispeklo se potpuno isto kao i sa nekim drugim brasnom. Ko nema nista protiv heljde i ukus je odgovarajuci. Nisam stavila ulje, nego 20gr putera da zadovoljim potrebe za dorucak.




Нема коментара:

Постави коментар