11. 3. 2018.

SLATKI SKONSI


Pošto već imam ovde na blogu recept za skonse, ipak ću postaviti i ovaj recept jer je interesantno zbog 6 vrsta   dodataka. Pisaću meru samo za jednu turu u koju ide 6 skonsa, a može i 8 ako želite da budu manji. Sve zavisi kako vi volite.

Dakle za jednu moju turu od 6 kolačića sam upotrebila:

- 200gr brašna
- 70gr šećera
- 40ml kefira ili jogurta
- 60gr hladnog maslaca
- 1 jaje
- 1/2 kesice pecivo praška
- vrlo malo soli
- 1 kesica vanilin šećera

Ove sastojke sam ja uvećala 6 puta.


Dodavala sam za svaku turu 

- 100gr borovnica iz zamrzivača
- 100gr drobljene plazme
- 70 grama čokolade mlečne suze
- 50gr šećerne dugine boje
- 70gr sušenih belih grožđica
- 60gr sušenih brusnica

Planirala sam da stavim od svega  za svaku po 100gr ali nije moglo tako jer su različite teksture i težine, pa sam uklapala da u svaki bude  količina koja nije ni pretrpana, a ni previše malo.

Jedino su borovnice odmah ofarbale testo jer su bile zamrznute. Moram da priznam da su sa borovnicama i bili najukusniji ako bi im morala oceniti po nekoj skali.


Brašno, pecivo prašak i so dobro utrljati sa naseckanim maslacem ali paziti da se od ruku ne bi počeo grejati i topiti. U drugu posudu umutiti mikserom šečere, jaje i kefir. Zatim izručiti u brašno i varjačom mešati dok se skoro sve ne sjedini i onda dodati namirnicu kojom želite da obogatite skonse. Pošto nisu sva brašna ista, možda će trebati dodati ili još malo brašna ili još malo kefira  Na brašnjavu radnu površinu izručiti testo, rukama oblikovati krug debljine oko 2 cm ili prečnika kakvog vi želite. Isečete na delova koliko vama odgovara, poređate  u pleh i namažete odozgo sa rastopljenim maslacem. 

Ja sam zagrejala rernu na 210C i kada sam ubacila pleh smanjila sam na 190C i peklo se 15 minuta. Ovo nije baš striktno jer naše rerne  nemaju pravila kad kako rade. Tako da vi ako budete hteli da oprobate ovaj recept pecite kao što inače pečete vaše kolače. Dovoljno je da se samo malo uhvati  boja i da izvadite. Kada budete vadili iz rerne biće još meki ali će dok se hlade biti čvršći.

Ako se ne pojedu taj dan, obavezno ih stavite u kutiju ili kesu gde će biti skroz bez vazduha i biće vam fini i sutradan. Dovoljno je da budu zatvoreni, ne mora i u frižider.


A ovako mene moj stariji sin uvek špijunira dok radim u kuhinji ... cccc


Нема коментара:

Постави коментар