13. 11. 2017.

ZELENA BORANIJA KAO OBROK SALATA



Moja deca u zadnje vreme baš i nisu ljubitelji boranije. Tako oni imaju razne etape kada nešto vole i ne vole. Primetila sam da ovako kao salata im se dopada, pa eto opet još jedna obrok salata nešto drugačija.

- 250gr kuvane zelene boranije
- žuta i crvena paprika
- crni lek
- seckano lišće celera
- so, biber
- ulje
- balsamiko
- lišće celera



Boraniju sam obarila u posoljenoj i začinjenoj vodi, kako ne bi bila bezukusan kada je pomešam sa povrćem za salatu. Od začina sam u vodu dodala biber, crni i beli luk u prahu i jedan lovor. Mada može da se začini sa nekim bio začinom koji odgovara za hrono ishranu. Kada se obarilo, procedila sam i pomešala sam povrćem koje sam iseckala na sitnije komadiće. Posolila, začinila i sve fino izmešala.

Ako bi vam ovo bilo malo za ručak, vi dodajte neku svežu salatu uz ovo.


Нема коментара:

Постави коментар