13. 11. 2017.

OMLET ZA RUČAK



Ako niste previše gladni za ručak, možete spremiti ovaj lagani obrok, jer sada možete cela jaja da koristite u vanrestrikciji za ručak. Zaista drži sitim. Naravno i dalje treba da vodite računa o količinama celih jaja, kako ne bi preterivali.

 Ovo je sasvim dovoljno za jednu osobu, nekome možda i mnogo.

- 3 jaja
- šaka španaća
- 1/2 crvene paprike
- 1/2 žute paprike
- manji crni luk
- 1 kašika seckanog lišća celera
- so, biber


Moja silikonska modlica je dimenzija 19x9cm. Mada je silikonska, ipak sam je namazala malo sa uljem, da ne razmišljam da li će se zalepiti kada budem ispečen omlet prevrtala na tanjir. Kao što vidite nije se zalepio.

Sve ovo bi mogli ispeći i u modlice za mafine, ali eto danas je ovako bilo brže. Cilj mi je bio da kada stavim jaja, da ne budu iznad povrća. 

Španać kada sečem za omlete i proje, uvek sve listove uvijem zajedno i secem na tanko. Tako se najlepše složi i izgleda fino kada se posle preseče ispečeno.


Paprike i luk sam iseckala na kockice, španać na trake, a jaja posolila i blago razmutila viljuškom. Prvo sam rasporedila španać u silikonskoj posudi za pečenje i pritisla da bude što tanje. Odozgo sam posula paprike i luk, a preko svega razmućena jaja. Kada sam razlila jaja, sa špatulom sam sve još jednom pritiskama da ne bude debelo, to jest da povrće bude potopljeno u jajima.

Rernu sam prvo zagrejala na 220C, a kada sam stavila da se peče, smanjila sam na 180C. Povrće će pustiti svoju tečnost, pa treba voditi računa da se sve to fino ispeče i da sva tečnost ispari. Peklo se 30 minuta u mojoj rerni ali vi vodite računa koliko je to potrebno u vašoj. Sigurno je pečeno kada pipnete odozgo a nije mekano i vidi se po finoj pečenoj boji.

Uz ovo sam imala salatu od svežeg korena celera rendano na krupno rende, ali nisam uslikala jer sdam se tek kasnije setila da imam tu salatu u frižideru. Sigurno znam da će vam se svideti ovakav ručak je je zaista finog ukusa. 


Нема коментара:

Постави коментар