3. 11. 2017.

PITA SA HELJDOM



Za mene je ovo pita na skroz drugačiji način u odnosu na sve koje sam do sada jela. Nisam znala da li će se ukus dopasti mojim sinovima, pa sam nekako napravila meru za koju sam smatrala da bi meni bilo dovoljno.

- 60gr heljde
- 125gr kore od heljde
- 1 glavica crnog luka ili praziluk
- 115gr feta sira
- biber
- 2 kašike ulja


Heljdu potopiti u hladnoj vodi na sat vremena, pa procediti, isprati, naliti hladnu vodu i kuvati dok ne omekša. Pazite da ne prekuvate. Lukac ili praziluk naseckajte na sitno i stavite u ulju da se dinsa. Nemojte soliti, stavite samo malo bibera, jer slana je feta, biće dovoljno. Skuvanu heljdu procediti i pomešati sa dinstanim lukom. Fetu narendati na krupno rende ili izmrvite rukama ako je mekša.


Rernu sam uključila na 250C da se zagreje dok nafilujem kore. Bilo je tri kore, to je 1/4 od celog pakovanja. Nisam ih mazala jer je bilo ulja u fil. Samo sam podelila na tri dela i filovala. Zavijala sam ih i ređala u pleh. Odozgo sam namazala uljem i ubacila u rernu. Smanjila sam rernu na 200C i peklo se dok kore nisu dobile finu pečenu boju. 

Ukusne i fine. Ipak je bilo za mene mnogo tri kore, pojela sam dve ali se momcima dopalo, pa ću sledeći put spremati celo pakovanje. Bilo je fino sa kefirom. Ali ako je za restrikciju onda bez kefira da ne bi mešali dva mlečna



Нема коментара:

Постави коментар