11. 11. 2017.

HLEB SA KUKURUZNIM BRAŠNOM


Hleb sa kukuruznim brašnom, je pravi vanrestriktivni hleb. Mnogo volim kukuruz i to u svim oblicima, pa sam se posebno radovala ovom hlebu. Nisam bila sigurna kakva razmena brašna bi trebala da bude, a da testo bude dobro, pa zato ima kukuruznog brašna najmanje. Ovo brašno koje sam kupila je od Indusa i oni prave svoje hlebiće samo od tog brašna, izuzetno je bele boje. Ima recept na poleđini ambalaže, pa ću probati da vidim da li zaista može samo od tog brašna da se zamesi.

- 5 punih kašika speltinog brašna
- 3 pune kašike ječmenog brašna
- 2 pune kašike kukuruznog brasna
- 300ml vode
- 1 kašičica soli
- 1 kašika pecivo praška
- 3 kašike ulja
- susam za posipanje


Vadila sam kašikom brašna, ali znam da u punu kašiku stane između 30-35gr,  tako da sam sve ukupno stavila ~300gr brašna. Sve sastojke sam zamesila i brašnjavim rukama oblikovala testo i stavila u kalup koji sam prethodno obložila papirom za pečenje. 

Zagrejati rernu na 200C, a peči na 180C. Hleb nije velik i ne peče se dugo. Kada se uhvati tvrda korica i hleb ce biti pečen. 

Dovoljno je samo da ga ostavite da se ohladi, bez utrpavanja u krpu ili kesu. Sasvim fino korica omekne i tako na vazduhu. Mada mi volimo baš da se hrska i najradije pečem u cik zore da bude fin za doručak, i da deca ponesu sendviče.

Oduševio me je ukus i miris hleba. Brašno od kukuruza je baš dalo poseban šmek i tekstura mi se dopada.


Нема коментара:

Постави коментар