27. 10. 2017.

HLEB SA KOBASICOM



Željno dočekan hleb u slobodnijoj varijanti. Možda ne bi trebalo ni da ga zovem hleb, zbog njegovog kompletnog sastava ali mi smo navikli da na hrono, svojim receptima dajemo nazive kakvi nama u tom trenutku odgovaraju.

Večita moja razmišljanja, šta spremiti a da bude praktično za poneti. Tako je i onaj današnji nastao, poneti sve što može da stane u što manje posuda. U hleb sa kobasicama baš sve to i ima.




- 100 ml belog kukuruznog brašna
- 100 ml integralno heljdino
- 100 ml meko ražano
- 100 ml kefira
- 100 ml koteč sir (cottage cheese)
- 15 cm domaće dimljene kobasice
- 50 ml ulja
- 1/4 kašičice soli (po potrebi)
- 1 pecivo prašak
- vode po potrebi ~100ml

Ovo je idealna kombinacija i to je to što sam ja upotrebila. Vi naravno možete da napravite vašu kombinaciju brašna.

Što se tiče kefira, ne bih mu davala zamenu jer se savršeno slaže sa pecivo praškom i daje fantastičnu teksturu testu, rastresitu. Cottage možete da zamenite sa bilo kojim drugim mladim sirom.




Kobasicu sam iseckla i stavila u blender sa kefirom da se skroz usitni. Zatim sam to dodala u posudu zajedno sa brašnima, uljem, so i pecivo praškom. Dodavala sam po malo mlake vode dok nisam dobila gustu smesu koja teško spada sa špatule. Količina vode koja bude bila potrebna, zavisiće od tipa brašna koje budete koristili.  Tek sada staviti sir i pažljivo sa špatulom sve promešati da bi ostale grudvice vidljive u testu. Zato je meni za ovaj recept idealan cottage sir jer on ima te male kuglice od sira koje ostanu postojane prilikom pečenja.

Rerna je bila zagrejana na najjače. Smesu sam usula u modlu za pečenje dimenzija 20x10cm. kada sam ubacila u rernu smanjila sam  temperaturu na 200C. Peklo se sat vremena i bilo je dovoljno. Hleb sam izvadila iz modle i stavila na rešetku da se skroz ohladi.

Mislim da bi trebalo sasvim dovoljno da bude za doručak uz čašu kefira.



Нема коментара:

Постави коментар