18. 10. 2017.

BELO MESO NA BLITVI




Da se odmah opravdam sa hlebom na fotografiji, a bila je večera. Osmislim neko novo jelo i odmah moram da ga spremim dok mi nije ideja pobegla u drugi plan. Moji svi ukućani vole da fotografišu svoje obroke, tako da se zato dešava da se na fotografijama nekad nađe namirnica kojoj tu nije mesto. Ovog puta je ovo bila večera ali ne za mene, i naravno njima je bio obavezan i hleb, jer bez hleba im je kao da nisu ni jeli. Eto, to je razlog ovog uljeza na fotografiji jer nisam ja ovog puta bila i fotograf.

za blitvu:

- desetak listova blitve
- 1 kašika maslinovog ulja
- čen belog luka
- sok od 1/2 limuna
- malo soli

za meso:

- 1 belo meso
- so, biber, kurkuma
- beli i crveni luk u prahu
- 1 kašika ulja maslinovog


Sve je lako, brzo i jednostavno ali kada ja počnem da objašnjavam to se po dužini tekstva odmah pomisli da je komplikovano. nekako sam najmirnija kada ja vama sve to detaljno objasim i onda nema dodatnih pitanja.

Blitvu oprati i staviti u kljušalu posoljenu vodu da se obari. Drške od blitve ne bacam, jer volim sve od blitve. Ne kuvam dugo. Blitva za par minuta spadne u vodu i to e dovoljno, možete da je procedite. Kada se osedila, uspem u činiju, odozgo stavim sitno naseckan beli luk ili ga na sitno rende narendam, dodam ulje i sok od limuna po ukusu. Dobro promešam i ako treba dodam još soli. Blitnu ne sečem na manje delove ni pre ni posle kuvanja. Volim da ostanu tako celi listovi. Posle u tanjiru za vreme jela je sečem. Vi možete da je skratite već pre kuvanja ili kada se ocedi isečete na nekoliko delova onako dok je još u obliku polupopte od ceđenja.

Lično volim i hladnu i toplu blitvu, meni ne smeta. Žao mi samo što nema hleba pa ne mogu da pokupim taj saft u tanjiru, ali fino je i ovako.

Meso bude brzo gotovo. Iseći ga na trake i uvaljati u začine. U tiganju na zagrejanom ulju propeći meso sa svih strana i to je to, za čas gotovo.

Ovo jelo može za večeru i ručak ali ako je za ručak preporučujem vam neko jače crveno meso.


Нема коментара:

Постави коментар