26. 10. 2017.

ARTIČOKA NAMAZ



Znam da nije uvek svima dostupna sveža artičoka, ali zato ona u teglicama, već gotova skuvana, dostupna je svima. Razmišljala sam šta bi mogla biti zamerna za ovu ukusnu biljku, pa sam se odlučila da bi moglo da posluži par listova svežeg kupusa u kombinaciji sa kuvanim belim lukom. Eto, nije baš adekvatna zamena ali moglo bi da prođe.

- 170 ml kuvane artičoke
- 30 ml maslinovog ulja
- so
- malo seckanog lišća peršina
- 2 čena belog luka
- sok od limuna



Upotrebila sam kupljenu artičoku u teglici već skuvanu. Na teglici piše da je kuvana sa belim lukom, so, seckano lišće peršina i belim lukom. Teglica je bila puna, a tečnosti je bilo samo koliiko da ogrezne.

Sve komplet sam ubacila u blender i za par sekundi izblendala. Kada sam namaz izručila u činiju, dodala sam ~20 ml soka od limuna, tek da se dobije fini ukus. 

Ovako spremljena artičoka može da se iskoristi u sva tri obroka i to joj je velika prednost jer može kuvano ili pečeno mesu da obogati finim ukusom. Meni najčešće posluži umesto majoneza za salate ili kao sos preliv na meso.


Нема коментара:

Постави коментар