23. 9. 2016.

PIRINAČ I SIR (doručak)


- 75gr makarona od pirinčanog brašna
- 50gr niskomasnog sira

Makarone skuvati na uobičajen način. Ja sam ih kuvala 5 minuta, a zatim sam ostavila da odstoje poklopljene u toj vodi još nekih 10 minuta. Mnogo su vode upile ali su bile fine, nisu se raspale. Vodu nisam solila jer ja skoro pa ne koristim so. Ali pošto sir bude donekle posoljen, to bi bilo dovoljno. 

Prvo sam popila 500ml mlakog čaja od djumbira sa malo meda. Posle 1/2 sata 500ml zelenog kašastog soka  i posle toga pirinač i sir. Pošto je i u zelenom kašastom bilo 32gr protena od konoplje, trebalo bi da me doručak bez problema drži sitom do ručka koji će biti kroz 6 sati.

Jutros je vaga pokazala još -500gr. Svakim novim jutrom i stajanjem na vagu se uveravam da sam na pravom putu da probudim hormon leptin. 


Нема коментара:

Постави коментар