19. 6. 2016.

VOĆNI ZELENI SLADOLED



Došlo je vreme da se bavim sladoledima jer sam nakupila jako puno smrznutog voća u zamrzivaču. 





Prvo sam sve potopila u vodu sa sodom bikarbonom i jabukovim sirćetom, sve fino posle 1/2h isprala, očistila, isekla na kockice i fino složila u kesicama pa u zamrzivač. Eto, sada će biti sladoleda svaki dan. 

U ovom sladoledu ima

- banana smrznuta
- kajsija smrznuta
- breskva smrznuta
- nektarina smrznuta
- par šljiva smrznutih
- jabuka
- 1 puna kašika kokosov krem
- 1/2 kasičice spirulina u prahu
- 1 puna kašika protein od graška 
- 200ml vode

Sve u blenderu izblendati dok ne dobijete sladoled i to je to. Možete se odmah zasladiti a ostatak odložiti u zamrzivaču. Ako odlažete u zamrzivaču, moj savet je da ga razlijete u silikonskoj tepsiji ali da ne bude veće debljine od 2cm. Kada se skroz zamrzne bude jako tvrdo. Sutradan sam izlomila smrznut sladoled i ponoovo ga na kratno izblendala uz dodatak kokosovog mleka i dobila ponovo teksturu svežeg sladoleda. odozgo sam posula sa kojim omiljenim semenkama od konoplje, a vi možete posuti ako želite sa čime god volite.











Нема коментара:

Постави коментар