13. 3. 2016.

SIROVA TORTA SA SPIRULINOM


Konačno i ja da nabavim spirulinu, pa u tu čast se napravila slatka mala tortica sa dotičnom. Malo sam se plašila da miris spiruline ne nadjača sve ostale mirise ali nije se to desilo i tortica je izvanrednog ukusa. 

Moja tortica je bila prečnika 11cm a visine 5cm.

Namirnice sam merila zbog vas ali ovoga puta sa malenom šoljicom za kafu koja je zapremine 70ml.

za podlogu:
- 1 šoljica oraha
- 1/2 šoljice kokosovog ulja
- 1 šoljica suvog grožđa (belo krupno zrno)

osnova za filove:

- 1 šolja indijskih oraha
- 1 šolja kokosovog ulja
- 1 šolja urmi
- 1/2 šolje meda ili agave
- 1 šolja soka od mandarine (može i neki drugi)

dodatak za drugi fil:
- 1 šolja jagoda smrznutih

dodatak za treći fil:
- 1/2 kašičice spiruline u prahu

za posipanje:
- 1/2 šolje semena konoplje

Za podlogu sastoje sam izmiksala sam pazila da se ne pretvori skroz u pastu. Izručila sam u posudu koju sam obložila sa providnom folijom i fino rasporedila i utapkala.

Namirnice za osnovu fila sam sve usula u blender i izblendala u finu tečnu masu. Podelila sam na tri dela, prvi deo sam ostavila da bude takav kakav jeste, drugom filu sam dodala malo smrznutog šumskog voća i u treći fil sam dodala 1/2 kašičice spiruline u prahu i odozgo opet posula sa semenom konoplje jer je obožavam. 

Sledeći put će biti neki novi ukus, oblik, boja..... 


Нема коментара:

Постави коментар