21. 1. 2016.

ĆUREĆA SLANINA NA FEDERE


Duga je priča današnjeg našeg ručka. Za ručak je trebalo da bude "u pleh krompira sa ćurećom slaninicom". Tako je i bilo. Ali sam napravila veliku grešku što nisam prethodno probala slaninicu. Nisam posolila krompir jer sam računala da će slanina pustiti so, ali ipak kada se sve fino ispeklo , bilo je mnogo slano i nije bilo šanse da to neko od nas jede, jer mi svi jedemo skoro neslano. 

Dosetla sam se da bi možda testenina mogla da izvuče slanoću ako je pomešam. Za mene bi u svakoj drugoj prilici ovo bila ne spojiva kombinacija, ali eto vredelo je pokušati. Dvoumila sam se izmedju prelivanja jaja odozgo i da vratim da se zapeče ili da obarim testeninu.

Obarila sam ovu divnu "feder" testeninu i sve zajedno pomešala. Verujte dobili smo prelep obrok koji smo u slast pojeli sa svežom salatom.


Prvobitan recept za krompir u tepsiji je bio ovog sastava

- 2 veće glavice crvenog luka
- 6 srednjih krompira (svakom po dva)
- 350gr ćureće slanine (tako se zove ali je ustvari meso)
- biber
- seckano lišće zeleni
- masnoća

Luk iseckati na kockice. Krompir oguliti i iseći na ploške. Ćureća slalnina koja uopste nije slanina, već dimljeno meso isečeno kao šnite slanine. Neja sam isekla na rezance. Začiniti i sve fino pomešati, usuti u tepsiju i odozgo preliti nekom masnoćom. Može da bude masnoće do pola smese, jer će se posle svakako ta masnoća izvaditi. Poklopiti sa alufolijom i peći na najjače 1h. Tada skinuti foliju, pažljivo nagnuti tepsiju i izliti masnoću koliko god to može. Budite  veoma oprezni jer je sve vrelo. Vratiit nazad u rernu i smanjiti temperaturu na 180C i zapeći dok krompir ne dobije lepu pečenu boju.


Nisam fotografisala kada sam izvadila iz rerne. Krompir u tepsiji uglavnom izgleda ovako. Ali ovaj nije sa ćuretinom, već sa karabatacima. 

Eto, to je trebalo da bude, ali sam odmah zatim skuvala testeninu i pomešala sve zajedno.


Нема коментара:

Постави коментар