14. 11. 2015.

KOLAČ SA LAŽNIM LEŠNICIMA


- 1 jaje
- 100gr mladog sira 2%mm
- 100ml kefir 2%mm
- 20gr mleven lana
- 50gr ovsene mekinje
- 15gr ulje od kokosa
- sladilo
- 1/2 kasicice pecivo prasak
- aroma lesnik

Napravim juce ovaj kolac jer nisam bila gladna, pa sam se odlucila da na ovaj nacin utrosim mekinje. Tek kada sam ga pojela, setim se da ga nisam uslikala. Danas sam ga ponovo pravila da bi mogla da ga uslikam ali ce tek sutra doci na red za jelo.



Prvo sam dobro umutila jaje, sir, ulje i 1/2 kolicine kefira, da se sir ne poznaje. Zatim sam dodala lan, mekinje, sladilo, aromu, pecivo prasak i ostatak kefira. Sve dobro sjedinila i pekla u mikrotalasnu na najjace 4 minuta. Duzina pecenja zavisi od jacine mikrotalasne. Najbolje je prvo staviti na 3 minuta, pa ako treba povecavati za minut.

Kada je kolac bio gotov prevrnula sam ga na tacnu i ostavila da se skroz ohladi. Kada se ohladio, isekla sam ga na 4 kore, mada sam mogla i na 5. Filovala sam sa pudingom aroma karamela. Ostavila sam u frizideru da prenoci, kako bi bio stabilniji za fotografisanje. Inace moze da se jede odmah. 



Kolac je mnogo ukusan. Mleveni lan u kombinaciji sa aromom lesnika zaista daje utisak da je u pitanju kolac sa lesnikom. Jedna osoba ne moze sama da pojede u jednom danu , dobije se bas dosta. Ako bi stavili da se pece u neku siru posudu, kolac bi bio tanji i ne bi morali da ga secete na slojeve i filujete, vec bi moglo da ostane tako bas kao obican kolac. Nemam takvu posudu, pa zato uvek pecem isti oblik u velikoj solji, ali kada budem naisla na posudu koja mi odgovara, spremicu i tako, da vam pomognem oko ideja.




Нема коментара:

Постави коментар