15. 11. 2015.

BAMIJA SA PILETINOM U PARADAJZU


Opet moja voljena bamija. Danas je to brzinski ručak ali veoma ukusan. 

- 300gr bamije
- 600gr piletine bez kostiju
- 300ml koncentrovanog paradajza
- 1 puna kašika sušenog sitno seckanog crnog luka
- 1 kašika seckanog suvog peršuna
- so, biber
- 1/2 kašičice belog luka u prahu
- 150ml vode

Od mesa sam upotrebila pileće batake, a oni su mi omiljeno meso. Isekla sam na krupnije kocke, posolila i stavila u šerpu sa par kapi ulja, da se zapeku sa svih strana. Dodala 150ml vode i sve ostale sastojke, osim bamije. Kada je provrilo, smanjila na srednju temperaturu i kuvalo se 15 minua. Zatim sam dodala bamiju i sve zajedno je krčkalo jos 15 minuta. Sve vreme je moralo biti poklopljeno da bi se krčkalo u sopstvenom saftu.

Još jedan jednostavan i veoma ukusam recept.




Нема коментара:

Постави коментар