9. 10. 2015.

HLEB SA GLUTENOM



Eto, pametno sam uradila sto sam otisla u italijansku dukan grupu. Nemaju oni nesto specijalne recepte, ali koriste namirnice koje i ja mogu da koristim, pa samim tim i da prosirim svoje ideje i znanje. Odusevilo me je kada sam videla da svugde koriste gluten brasno. Ne znam kako se toga nisam setila i sama. Ustvari ja bas i nemam nekog velikog iskustva sa gluten brasnom. Jedino sam ga koristila za sejtan, a nisam uopste razmisljala da mogu da ga upotrebim u kombinaciji sa mekinjama. Toliko je logicno da nam gluten samo moze poboljsati testo. Da, sada mi je logicno kada sam videla kod njih.


- 1 jaje
- 2 kasike ovsenih mekinja
- 1 kasika proteinskog praha
- 1 kasika gluten brasna
- 1 kasika ulja
- so
- 1/2 kasicice seckane mirodjije
- 1/4 kasicice praska za pecivo
- 7 kasika mleka 

Sve suve sastojke sam izmesala zajedno, a jaje, ulje i mleko kada sam izmutila sjedinila sma sa suvim sastojcima i sve fino izmesala. Moja solja je zapremine 700ml. Smesa nije zauzela ni 1/3 prostora u solji, ali prilikom pecenja u mikrotalasnoj se utrostrucila. Nisam mogla da verujem koliko je zahvaljujuci glutenu narastao hleb. Vidite i sami koliko je vazdustas kao da ima kvasca u njemu. Prelepo, odusevljena sam. Ja sam ga pekla prvo 3 minute pa sam odozgo videla da jos nije pecen jer je bilo meko i lepljivo odozgo. Posle sam stavila na jos 2 minuta. Znaci tako i vi mozete proveravati kada je dovoljno. Uglavnom kada je pecen ne treba da bude suv jer kada se ohladi bice tvrdo. Samo je bitno da se odozgo ne zalepi nista za prst kada pritisnete.


Mogu slobodno da kazem da je gluten brasno, otkrice za mene i da ce jos mnogo recepata nastati u saradnji sa njim. Sve to sto vidite na fotografiji, to je sve od jedne mere. Dobila sam tacno 200gr gotovog hleba. Bez obzira sto je to recept za jedan dan, ipak mislim da je to mnogo za jednu osobu, a mozda i nije za neke.

A evo i pekla sam hleb u jaje pa na teflon tiganj. Mnogo ukusan hleb zaista. Nisam koristila zumanca. Taj ejdan hleb smo imali sin i ja za obrok. Meni je bilo dovoljno sa kupus salatom da jedem, jer u hleb ima proteini u prahu, gluten i belanca. Dovoljno da bude obrok sa nekom salatom, bar meni. U belanca sam stavila od zacina so, crni i beli luk u prahu, biber, seckano lisce persuna. Tiganj samo poprskam sa sprej uljem i na srednjoj temperaturi pecem sa obe strane. Zaboravla sam da kazem da je za taj jedan hleb bilo dovoljno da se natopi sa 120ml belanca.




Нема коментара:

Постави коментар