24. 7. 2015.

BRUSNICA KOLACIC


Imala sam malo brusnice u zamrzivacu pa sam im skuvala. O tome cu napisati sutra recept jer sada moram da napisem o ovim kolacicima, inace cu zaboraviti koliko sam cega ubacila i sta sma uopste ubacila. Zaboravim za cas, a nemam naviku da pisem gramazu i namirnice dok pravim novi recept.

Interesovalo me je sta cu dobiti ako bilo koju tecnost zamenim sa kuvanim brusnicama. Nisam bila potpuno sigurna u sastav, ali eto instinkt me naravno nije prevario.


Nisam u testo dodavala zasladjivac, jer sam brusnice kuvala sa agava sirupom. Meni je to bilo dovoljno slatko jer je u testo bilo dosta brusnica a one su slatke. Veoma interesantan ukus.

- 200gr skuvanih brusnica
- 1 jaje
- 100gr maslaca
- 1 pecivo prasak
- 400gr integralnog brasna
- prstohvat soli
- skuvane brusnice za gore


Ovog puta sam spremila brasno da bi tacno znala koliko sam utrosila. Pomesala sam brusnice, jaje, maslac, so i polako dodavala brasno i pecivo prasak i mutila varjacom. Kada se zgusnula, dodalava sam i dalje brasna sve dok se testo nije prestalo lepiti za prste.. Odvajala sam testo priblizno 30gr tezine i dobila sam 25 kolacica. Nisam pravila od njih loptice, nego sam samo grubo prstima oformila neku masu. Kada sam ih sve rasporedila na pleh (kao sto mozete videti na fotografiji), svaku sam pritisla prstom po sredini i u nju sam ubacivala skuvane brusnice. Pekla sam u zagrejanoj rerni na 160C/25'


Нема коментара:

Постави коментар