22. 6. 2015.

SAVIJACE SA HELJDINIM KORAMA



- 4 jaja
- 300ml kiselog mleka
- 110ml ulja
- 200ml razanog brasna (dark rye)
- 100ml ostro durum brasno 
- 400gr heljdine kore
- 15gr pecivo prasak
- 500gr sitnog sira
- malo soli



Moje kore su dimenzija 17x31cm i uzela sam 8 kora za dve savijace po 4 kore. Sve osim sira sam dobro mikserom umutila. Tepsiju sam naspricala uljem i pravljenje savijaca moze da pocne. Vizuelno smesu rasporediti da imate za dve savijace. 



Prvu koru namazati sa smesom, pa preko nje staviti drugu koru pa namazati smesom i tako 4 puta ponoviti. Preko cetvrte namazane smese rasporediti 250gr sira. Cvrsto uviti kore u savijajcu i prebacite u pleh. Ponovite to i sa ostalih 4 kora. 



Ako vam smesa curi dok zavijate kore u savijacu, neka vas to ne brine, jer prilikom pecenja se to sve jako lepo slozi. Smesu treba da ostavite malo da imate za kraj da namazete odozgo savijace. Posua sam sa susamom i chia semenkama. Peci u zagrejanoj rerni na 180C/1h. Vi sto se tice pecenja, mozete sami da vidite kada je dovoljno peceno. Meni je ejdna savijaca pukla preko cele duzine, a druga se savrseno ispekla bez pucanja. Znaci, nema pravila.




Нема коментара:

Постави коментар