24. 2. 2015.

GLUTEN SNICLA - Dr Dukan



Doslo je vreme da se spremaju obroci od glutena ili  biljnog mesa ili  sejtana, kako god vam se dopada i kako god vam odgovara. 

Davnih godina, kada sam prvi put bila na dukanu, onda sam dosta jela spremala sa sejtanom, ali sam sve to zaboravila. Sinoc sam posetila stranice foruma dijeta.net i prisetila se nasih pocetnickih recepata kada nije bilo ovako velikog izbora na netu. Za danas sam odabrala najlaksu varijantu, peceno meso u rerni.

Da bi se prisetili kako se dobija sejtan procitajte OVDE.  A ja cu vam sada objasniti kako sam najlaksim putem stigla do veoma ukusnog biljnog mesa iz rerne.

- isecene snicle od sejtana
- soja sos za mazanje
- senf za mazanje
- biber i zacini


Dan ranije sam skuvala sejtan i ostavila sam ga da se ohladi u toj supi sto se kuvao. Kada se ohladio, isekla sam ga na snicle i na vece komade za gulas i druga jela kuvana. Danas sam izvadila snicle iz vode (supe) i ostavila da se u cediljku iscedi malo od viska vode. Poredjala sam ih na tepsiju i prvo namazala sa soja sosom. Vodite racuna da ne preterate sa mazanjem jer je sos prilicno slan. Zatim sam ih namazala sa senfom koji sam malo razblazila sa vodom. Preko sam posula sa biberom, crnim i belim lukom u prahu i malo sam posula sa seckanim persunom (zelen lisce). Nisam mazala na obe strane, dovoljno je namazati samo gornju stranu.

Rernu sam zagrejala na 210C i stavila da se pece kod nije dobilo lepu boju pecenog mesa. Uz kiselo mleko i jedan kiseli krastavcic mi je bas prijalo.




Нема коментара:

Постави коментар