15. 12. 2014.

STRUDLA od Cathy Cool



Pravila sam pre dve nedelje savijacu po receptu Cathy Cool ali sam negde omanula i nije mi uopste bila kao njena. Bila je lepa i ukusna ali ja sam zelela da bude kao njena.


Danas sam resila da je napravim po nekom svom nahodjenju ali da mi bude kao njena i naravno uspela sam i jako sam se obradovala. Ovde ni kore nisu iste kao sto ih ja znam i pamtim. Tamo bude u jedno pakovanje 12 kora, a ja sam ovde u 1/2kg imala 17 kora. 

- 8 listova kora
- 300gr cvekle
- 300gr listova cvekle
- 300gr rikote sira
- 50ml maslinovog ulja
- malo himalajske soli
- susam za posipanje
- mleveni ruzmarin 1/4 ravne kasikice

Listove cvekle sam skinula sa stabljike jer su bili veliki pa je i stabljika bila prilicno debela. Oprala ih i iseckala na sitno kao sto s evidi na slici. Cveklu sam na krupno rende izrendala. 

Dalje sam postupak oko filovanja isto radila kao Cathy Cool

 "Za svaku štrucu savijače pripremiti 4 kore. Prvu koru premazati maslinovim uljem , staviti drugu koru i premazati je maslinovim uljem , staviti treću i cetvrtu koru i na nju staviti pola količine svježeg sira , zatim rasporediti pola količine narezane cikle i lišća cikle, posoliti. Sastojke slagati na 2/3 dužine kore. 
 Zaviti štrucu i premazati je maslinovim uljem i posuti sjemenkama sezama 
 Isti postupak ponoviti za preostale 4 kore i zaviti drugu štrucu savijače. 
 Savijaču peći na 200C/~30'


Hvala Cathy Cool za predivnu ideju i recept. Da naglasim da ja nisam pekla cveklu prethodno, zato sto na hrono treba da se jede u svezem stanju, pa sam htela da sto vise ostane u svezem stanju. Ostaje mi samo da ponovim sve ovo kada budem pravila kore sa nasim dozvoljenim brasnom i onda ce sve da bude kompletno uredjeno za hrono ishranu.


Нема коментара:

Постави коментар