5. 12. 2014.

BOMBICE SA ROGACEM



Ovo je brz, lak, lep i ukusan slatkis. Moze da se napravi uporedo dok se prave kolaci "orasi". Ispeci koru u tepsiju

- 120gr putera
- 100ml belanca (2 jaja)
- 200gr svetlog heljdinog brasna
- stevie
- 50ml badem mleko 
- 1/2 kasikice praska za pecivo

Napraviti testo od sastojaka. Dobro ga umutiti, usuti u tepsiju na papir i peci u zagrejanoj rerni na 180C/10 minuta. Izvaditi iz rerne i ostaviti da se kora skroz ohladi. Kada se kora skroz ohladila izmrviti je prstima sto sitnije mozete. Ubaciti 3 kasike rogaca (moze da bude i onaj rogac sto je grubo samleven za kolace). Dodati takodje sitno iseckane bademe 100gr i dobro sve to izmesati. Polako dodavati bademovo mleko da dobijete masu koja je gusta i sjedinjena da mozete od nje praviti kuglice. Ja sve to radim sa rukavicama jer mi se onda testo ne lepi za prste jer rogac je jako lepljiv. Pripremiti samlevene bademe u jednu dublju posudu i kako napravite lopticu od dobijene smese odmah je uvaljajute u samlevene bademe i redjajte na tacnu. Najbolje je da ih odlozite negde u hladnu prostoriju do sutra da se prosuse i stegnu.

Recept za koru za bombice je potpuno isto testo za orahe ali sam stavila duplu meru. Zato sam napisala na pocetku da mozete ova dva recepta da radite zajedno.

Da napomenem, sa ovim testom ili vec spremljenim bombicama, isto mozete da nastavite sa umakanjem u glazuru i da dobijete "cake pops" . Samo masta moze svasta!!!




Ovaj recept kao i mnoge druge recepte mozete naci na portalu Magazin Za Sretnu Zenu   gde sam njihov saradnik.

Нема коментара:

Постави коментар